El Hadji Diouf bakal tinggalkan Sabah FA?

Kickbola.net
El Hadji Diouf bakal tinggalkan Sabah FA kerana perancangan pasukan Kabur!


Hari ini, saya masih tidak tahu apa yang kita akan lakukan musim depan.

Mike (jurulatih) tidak tahu apa yang dia akan lakukan musim depan, saya, Aby (Abdoulaye Faye), Zayed (Eamon ) yang telah menjaringkan gol dan Joel (Chianese) semua dalam keadaan gelap


"Setiap hari di England, setiap hari di Afrika, mereka akan memberitahu anda apa yang akan berlaku pada pasukan musim depan.

El-Hadji Ousseynou Diouf El-Hadji Ousseynou Diouf

APA PLAN SABAH UNTUK NEXT SEASON?

El Hadji Diouf

Kapten Sabah FA

"Bola sepak adalah satu perniagaan. Ia adalah mengenai pelan dan di sini saya tidak fikir mereka mempunyai pelan, dan jika anda tidak mempunyai pelan, anda tidak boleh mengadakan perbincangan dengan orang ramai.


"Sesuatu yang saya tidak faham apabila saya meninggalkan England untuk datang dan bermain di sini dengan Aby menyertai saya, kami diberitahu tentang projek.

Saya yakin Ketua Menteri tidak tahu tentang perkara ini dan cadangan saya adalah untuk mengadakan pertemuan dengan beliau atau jawatankuasa atas untuk berbincang dengan mereka mengenai bola sepak.


"Saya mendapat banyak pengalaman dalam bola sepak dan mereka boleh bertanya kepada saya apa yang terbaik untuk dilakukan untuk pasukan dan juga anak-anak muda.

"Seperti yang saya katakan sebelum ini apabila saya datang ke sini dengan Aby buat kali pertama, kami datang ke sini untuk membantu bola sepak di Malaysia terutamanya Sabah.


"Saya minta maaf saya tidak dapat memberikan jawapan kepada peminat sama ada saya akan bermain untuk Sabah musim depan kerana tidak ada gambar yang jelas untuk pasukan pada masa ini dan saya tidak fikir mereka (peminat) berhak untuk mendapatkan itu.


Anda tahu saya sangat gembira dengan peminat dan saya perlu mengucapkan terima kasih banyak kepada mereka untuk keluar beramai setiap perlawanan untuk menyokong kami walaupun dalam perlawanan away

Post a Comment

0 Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.