Bahaya! Gadis Hampir diculik & Dirogol bila berjalan bersendirian di Penampang

Seorang gadis difahamkan diculik, diragut dan hampir dirogol. Nasib baik gadis tu dapat idea untuk berpura pura mati. Si penculik jadi panik dan terus membuang gadis tu di parit. Dalam keadaan basah kuyup gadis tu berlari laju menuju ke Balai raya di sebuah kampung di Penampang bagi mendapatkan bantuan. Nasib baik ngam2 masa tu sedang berlangsung satu mesyuarat agung tahunan. Mangsa ditemui dalam keadaan muka bengkak2 dan berdarah dipercayai ditumbuk selain handbag turut dicuri. Mangsa telah dihantar ke QEH untuk menerima rawatan.

klik 👉 Follow Telegram SabahUp2date (large-bt)


HATI-HATI KETIKA JALAN BERSENDIRIAN.

Seorang remaja wanita menjadi mangsa ragut hampir diculik dan dirogol memetik info yang sedang VIRAL di laman sosial hari ini.

Menurut sumber, idea remaja wanita itu "berpura-pura mati" menyebabkan penculik tersebut panik ketakutan. Takut menanggung risiko penculik membuang remaja tersebut ke dalam longkang dekat sini.

Selepas penculik beredar,  mangsa yang dalam keadaan basah kuyup nekad untuk mendapatkan bantuan dan akhirnya mangsa sampai di satu balairaya dekat sini dan secara kebetulan sekumpulan orang sedang mengadakan perjumpaan di situ.
Baddrol
Seorang remaja wanita menjadi mangsa ragut hampir diculik dan dirogol memetik info yang sedang VIRAL di laman sosial hari ini.
Menurut mereka yang berada di balairaya tersebut, mangsa ditemui dalam keadaan muka bengkak dan berdarah dipercayai ditumbuk selain 'handbag' juga didakwa turut dilarikan penculik.

Remaja wanita itu dihantar ke Hospital untuk mendapatkan rawatan.

Kongsikan artikel ini:
Ikuti kami di Facebook, Twitter, and Telegram Untuk Mendapatkan Berita Dari Negeri Sabah:
klik 👉 https://t.me/SabahUp2Date



Post a Comment

0 Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.