Pembunuhan Kejam Semasa Mangsa Sedang Solat di Masjid Kg Bikang Lahad Datu Diburu PDRM

SOLAT DI MASJID KG BIKANG LAHAD DATU. Siapa kenal atau tau dia di mana sila laporkan kepada polis. | mohon kesan dan tangkap pemandu kereta SD 1711 C jenis Proton Saga aeroback warna kelabu yang terlibat kes bunuh di Masjid Kg Bikang Lahad Datu.Terima kasih Kesian nya..d bulan puasa pun Ada jgk yg sggup membunuh Dlm masjid lgi tu.. 😢 😢 😢 Semoga ko aman d cna Mati dalam solat d bulan Ramadan,semoga ko D tempatkan bersama Org2 yg beriman..aminn Al-fatihah..

klik 👉 Follow Telegram SabahUp2date (large-bt)



Menurut maklumat laman sosial, Mangsa yang sedang khusyuk solat telah ditikam & terbunuh di Masjid Kg Bikang Lahad Datu.

Maklumat terdekat yang dapat mengaitkan & boleh membantu pencarian suspek adalah, pembunuh menggunakan Kereta jenis Proton Saga Aeroback berwarna kelabu bernombor pendaftaran SD 1711 C dan kemungkinan berada di sekitar Lahad Datu & daerah terdekat.


Kami di Sabahup2date berharap agar orang awam dan PDRM dapat mengesan pelaku Jenayah berat keatas mangsa yang tidak berdosa ini.


Kami mohon agar orang awam dapat bersama-sama mengesan dan menangkap suspek yang masih berkeliaran di luar sana dimana cukup membahayakan orang di sekeliling suspek.

Semoga Mangsa Aman di Sana. Berkat Mati dalam Solat di Bulan Ramadhan. Marilah kita sedekahkan Al-Fatihah buat mangsa & doakan mangsa ditempatkan orang-orang beriman.

Kongsikan artikel ini:
Ikuti kami di Facebook, Twitter, and Telegram Untuk Mendapatkan Berita Dari Negeri Sabah:
klik 👉 https://t.me/SabahUp2Date



Post a Comment

0 Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.