Kemalangan Mitsubishi triton terbalik empat di Sim Sim Sandakan

Kickbola.net
KERETA TRITON TERBALIK EMPAT Kejadian berlaku di Sandakan sebentar tadi semasa cuaca hujan. Triton terbalik empat tayar ke atas. Semoga penumpangnya selamat.
klik 👉 Follow Telegram SabahUp2date (large-bt)



KERETA TRITON TERBALIK EMPAT

Kejadian berlaku di Batu 7 Jalan Baru Sim-Sim Sandakan sebentar tadi ketika cuaca hujan. Mitsubishi Triton terbalik empat tayar ke atas. Semoga penumpangnya selamat.

Info Trafik - Hari ini menyaksikan satu lagi kes kemalangan di Sandakan iaitu di Lokasi sim-sim sebelum bulatan baru depan Masjid.. yang melibatkan Mitsubishi Triton.

Menurut saksi kejadian, beliau menyaksikan banyak perlanggaran yang berlaku di jalan baru ini .

Menurut komen para pengguna di Facebook pula, mereka berang kerana tidak terdapat langkah keselamatan di Jalan ini yang menyebabkan kemalangan boleh berlaku bila-bila masa.

''KAWASAN NIE SEPATUTNYA DI PASANG LIST KUNING 2 LAPIS BAH NIE... BIAR DORANG SLOW SEMASA BERADA SEPANJANG KAWASAN INI.... KAWASAN PERUMAHAN. KAWASAN SEKOLAH... BAYANGKAN KALAU BUKAN TIME HUJAN BANYAK DAH NYAWA TERSIMBAT KALI.... NIE TIME HUJAN SEMUA ORANG KAT KAWASAN BERTEDUH..''

Dalam kemalangan melihat impak triton terbalik.

INGATLAH ORANG TERSAYANG.

Dinasihatkan buat pemandu yang mengantuk untuk beristirahat sebentar di tempat berteduh dan menyambung kembali perjalanan susudah segar mata memandang. Malang tidak berbau!

Berhati-hati juga buat pengguna jalan raya yang lain. Ingatlah orang tersayang lagi-lagi di musim ketibaan perayaan yang bakal menjelang.

Kongsikan artikel ini:
Ikuti kami di Facebook, Twitter, and Telegram Untuk Mendapatkan Berita Dari Negeri Sabah:
klik 👉 https://t.me/SabahUp2Date



Post a Comment

0 Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.