Kemalangan Besar di Jalan Kuching, Kuala Lumpur

Accident besar di Jalan Kucing Kuala Lumpur - 03/09/2015 Kemalangan yang berlaku di fly over baru sebelah SOGO Kuala Lumpur, Jalan Kuching melibatkan sebuah kereta honda telah merempuh sebuah van dan seorang penunggang motosikal menyebabkan laluan dua lorong terhalang.

klik 👉 Follow Telegram SabahUp2date (large-bt)



Kemalangan sebentar tadi di Jalan Kuching KL menghala Kepong melibatkan 3 kenderan, sebuah van, sebuah kereta & sebuah mtorsikal. Salah sebuah kenderaan kemudiannya terbakar, keadaan mangsa belum dapat dipastikan. Laluan sangat sesak ekoran insiden ini, sila gunakan laluan alternatif lain.

Kemalangan melibatkan 3 buah kenderaan di Jalan Kuching menghala ke Kuala Lumpur dari Kepong mengakibatkan kesesakan jalan raya yang teruk pagi ini.

Kemalangan pagi tadi di Jalan Kuching

Orang ramai cuba membantu keluarkan mangsa kemalangan dari van yang dipandu selepas dirempuh oleh sebuah kereta honda yang datang dari arah bertentangan. Sama-sama kita doakan keselamatan mereka.

Posted by Friends of BN - Barisan Nasional on Wednesday, 2 September 2015


Jurucakap Bilik Gerakan Trafik Kuala Lumpur ketika dihubungi Bernama Radio 24 berkata kemalangan pada pukul 9 pagi itu melibatkan sebuah van, sebuah kereta dan sebuah motosikal.

Mangsa yang terlibat belum dikenalpasti. Elakkan perjalanan melalui Jalan Kuching.


Terdapat kemalangan 2 buah kenderaan yang menutup jalan!

Kongsikan artikel ini:
Ikuti kami di Facebook, Twitter, and Telegram Untuk Mendapatkan Berita Dari Negeri Sabah:
klik 👉 https://t.me/SabahUp2Date



Post a Comment

0 Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.