“Kami Suami Isteri Silap Besar Muat Naik Foto Selfie Atas Katil” – Yazer

Kickbola.net
Yazer dan Ekin. Yazer akui kesilapannya muat naik foto atas katil. Muat Naik Foto Selfie Atas Katil, Yazer Akui Tersilap Besar
klik 👉 Follow Telegram SabahUp2date (large-bt)



“Silap Besar Muat Naik Foto ‘Selfie’ Atas Katil” – Yazer

Penyanyi Yazer menyifatkan foto selfie di atas katil bersama isteri iaitu Ekin Rahman yang dimuat naik di Instagram mereka pada bulan lalu adalah satu kesilapan besar. Dia tidak menyangka tindakan itu menjadi kontroversi selepas mereka dikutuk walaupun pada mulanya niat mereka untuk memberitahu sudah berada di kampung halaman iaitu Kampung Bebuloh Laut, Labuan.

“Jujurnya kami tidak sangka foto tersebut akan menimbulkan isu di kalangan netizen. Apabila ia menjadi viral, ia membuatkan saya gelisah. Saya belajar daripada kesilapan tersebut iaitu walaupun kami suami-isteri, apabila timbulnya isu seperti ini, ia agak sensitif di kalangan masyarakat”, katanya.


Pada awal Mei lalu, pasangan suami-isteri ini menjadi perhatian selepas sekeping gambar selfie di atas katil dikongsikan di akaun sosial masing masing. Mereka dikritik pengikut-pengikut mereka yang menganggap foto tersebut kurang sopan. Bagaimanapun Ekin telah membalas semula komen-komen tersebut dan menyifatkan para pengikut sepatutnya  tiada hak untuk mengkritik.


Sementara itu, Yazer berkata, perkara tersebut mengajar mereka agar tidak sewenang-wenangnya memuat naik foto yang boleh mengundang kutukan masyarakat. Apatah lagi mereka tidak pernah mencetuskan sebarang isu dan kontroversi berkenaan membuka mata mereka untuk lebih peka selain berfikir dahulu sebelum melakukan sebarang tindakan.


“Dari dulu lagi saya cuba elak daripada terjerumus dengan kontroversi. Saya mahu orang melihat kerjaya saya yang berkembang. Tetapi sebaliknya pula berlaku. Apa-apapun kami akan lebih berhati-hati selepas ini”, ujarnya.

Kongsikan artikel ini:
Ikuti kami di Facebook, Twitter, and Telegram Untuk Mendapatkan Berita Dari Negeri Sabah:
klik 👉 https://t.me/SabahUp2Date



Tags

Post a Comment

0 Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.