Kemalangan Lori Polis & Kenderaan Awam dalam Misi Menghantar Bekalan Air Mangsa Gempa Ranau di Jalan Tambunan-Keningau

Kickbola.net
Kejadian Kemalangan Lori Polis & Kenderaan Awam dalam Misi Menghantar Bekalan Air Mangsa Gempa Ranau di Jalan Tambunan-Keningau| Kemalangan melibatkan Sebuah Trak Polis dengan Nissan Navara di Jalan Tambunan-Keningau . Pemandu kedua-dua kenderaan mendapat kecederaan. Trak Polis IPD Tenom yang terlibat. Berdepan dengan Padang Golf Tambunan.
klik 👉 Follow Telegram SabahUp2date (large-bt)



Kemalangan Lori Polis & Kenderaan Awam dalam Misi Menghantar Bekalan Air Mangsa Gempa Ranau

Satu kemalangan berlaku di Jalan Tambunan-Keningau melibatkan lori IPD Tenom dan sebuah kenderaan awam pada lebih kurang jam 4.10 petang tadi. Semua yang terlibat dilaporkan cedera dan telah dihantar ke Hospital. Lori PDRM itu dalam perjalanan balik dari menghantar bantuan air ke Ranau.

Kemalangan yang melibatkan lori Pasukan Polis WQV 4464 Hicom Perkasa IPD TENOM di laluan Tambunan-Keningau melibatkan Sebuah Kenderaan Awam.

Kenderaan awam (Nissan Navara) cuba melakukan overtake tetapi malangnya tidak melepasi masuk dalam laluan bertentangan lorong lori Dan betembung.

Kejadian berlaku Jam lebih kurang 1610hrs jalan lurus dekat Golf Club Tambunan. Pemandu dengan Penumpang Polis cedera ringan manakala pemandu awam cedera parah dan telah dihantar ke Hospital.

Lori pasukan Polis baru balik daripada hantar bantuan air ke Daerah Ranau.

Kongsikan artikel ini:
Ikuti kami di Facebook, Twitter, and Telegram Untuk Mendapatkan Berita Dari Negeri Sabah:
klik 👉 https://t.me/SabahUp2Date



Tags

Post a Comment

0 Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.