Kemalangan Langgar Lari di Batu 5 Sandakan

Kickbola.net
Semoga mangsa yang terlibat tidak mengalami kecederaan.
klik 👉 Follow Telegram SabahUp2date (large-bt)



LAGI EKSIDEN DI SANDAKAN

Info Trafik - Hari ini menyaksikan satu lagi kes kemalangan Langgar Lari di Sandakan iaitu di Lokasi Batu 5 Sandakan.

Sedap saja dia melanggar pastu pecut. Punyalah sandi kereta ni berpusing. Menggigil saya ya Allah." Itu adalah kata-kata Sharifah, saksi kemalangan di batu 5 Sandakan kira-kira jam 10 pagi tadi.

Beliau sebagai saksi mengatakan kereta Toyota Hilux Warna putih didapati telah melanggar kereta Mangsa. Malangnya saksi tidak dapat mengingati nombor pendaftaran suspek langgar lari tersebut.

Mujur tiada kemalangan Jiwa dilaporkan terhadap mangsa Langgar lari.

Rakan mangsa juga mohon kepada saksi kejadian untuk tampil membuat laporan kepada polis bagi memudahkan mangsa membuat tindakan dan bukti dakwaan terhadap penjenayah langgar lari berkenaan!

Berikut merupakan cerita penuh daripada saksi kejadian.

''Kemalangan yang berlaku kira kira jam10 lebih di batu5 berdekatan dgn annies cookies. Saya nampak sendiri depan mata sebelum dan selepas kejadian. Sebab sy berada betul2 dibelakang kereta yg melanggar tadi. Sedap seja dia melanggar lps tu pecut. Punyalah sandi kereta ni berpusing. Menggigil saya ya Allah. Mudah mudahan org yg xcident ni selamat. Aamiin....''

Dalam kemalangan melihat impak triton terbalik.


INGATLAH ORANG TERSAYANG.

Dinasihatkan buat pemandu yang mengantuk untuk beristirahat sebentar di tempat berteduh dan menyambung kembali perjalanan susudah segar mata memandang. Malang tidak berbau!


Berhati-hati juga buat pengguna jalan raya yang lain. Ingatlah orang tersayang lagi-lagi di musim ketibaan perayaan yang bakal menjelang.

Kongsikan artikel ini:
Ikuti kami di Facebook, Twitter, and Telegram Untuk Mendapatkan Berita Dari Negeri Sabah:
klik 👉 https://t.me/SabahUp2Date



Post a Comment

0 Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.