Pemain Bola Sepak Rozaimi Abdul Rahman kemalangan!

Kickbola.net
Sah! Rozaimi terlibat dalam kemalangan sebentar tadi dan sekarang berada di ICU.
klik 👉 Follow Telegram SabahUp2date (large-bt)




Pemain Bolasepak kelahiran negeri kita, Mohd Rozaimi Abdul Rahman dan Sepupunya Mohd Fariss dilaporkan terlibat dalam satu kemalangan di likas sebentar tadi. Sama-sama kita doakan untuk Rozaimi & sepupunya!

Penyerang skuad Liga Perdana pasukan Sabah FA, Rozaimi Abdul Rahman cedera parah selepas kereta Honda Civic dinaikinya terbabas dan merempuh pokok di Batu 3.5 Jalan Tuaran Lama, Kota Kinabalu pada jam 1.40 tengah hari.

Penyerang Harimau Muda B-23 tahun, Rozaimi Abdul Rahman parah selepas kereta yang dinaiki gagal dikawal lalu terbabas di alamat Jalan SJK SHAN TAO Lorong Kancil.


Kejadian kira-kira jam 1.30 petang tadi melibatkan sebuah kereta jenis Honda BDW3883 terbabas sendiri dan beliau bersama sepupunya tersepit, walaubagaimanapun kedua duanya berjaya dikeluarkan oleh anggota Bomba dan kini dirawat di hospital Queen Elizabeth II.


Mengikut beberapa sumber yang sah, Rozaimi dikejarkan ke ICU berikutan kecederaan parah akibat kereta Honda Civic yang dinaikinya telah merempuh sebatang pokok di Kota Kinabalu.


Terdapat beberapa keping gambar kereta yang remuk dan kasut but milik Rozaimi kini telah tersebar luas di laman sosial.


Penyerang pasukan Sabah ini dikhabarkan menaiki kenderaan tersebut bersama sepupunya.


Bagaimanapun, perkembangan terkini beliau masih tidak tidak diketahui. Semoga beliau selamat. Kami warga SOS mendoakan agar beliau sembuh.


Semasa kejadian, Rozaimi turut bersama sepupu beliau Fariss.


Fariss merupakan pemain liga presiden Sabah pada tahun 2013. Marilah kita sama2 doakan keselamatan dan kesihatan diorang. Amiin.


Rasanya baru je timang cahaya mata. Penyerang berbisa bola sepak sabah bersama seorang pemain reserve league parah dalam kemalangan dan kini masih d ICU. Kejadian berlaku dekat Shan tao Likas.


Kejadian awal dipercayai tayar kereta meletup lalu kereta yg dipandu faris lost control.

Rozaimi dilaporkan agak stabil tapi Faris agak kritikal.


Marilah kita sama-sama berdoa semoga pemain Negeri kita Mohd Rozaimi Abdul Rahman dan sepupunya Mohd Fariss selamat kerana terlibat kemalangan di likas sebentar tadi.

Kongsikan artikel ini:
Ikuti kami di Facebook, Twitter, and Telegram Untuk Mendapatkan Berita Dari Negeri Sabah:
klik 👉 https://t.me/SabahUp2Date



Post a Comment

0 Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.