Keberanian Pasangan Pengantin abadikan foto kahwin beraksi bersama Buaya!

Kickbola.net
Pasangan Pengantin abadikan foto pengantin beraksi bersama Buaya!
Pasangan Pengantin Malaysia abadikan foto pengantin beraksi bersama Buaya!

// BUAYA DAN BODOH; Untuk hari kedua, keyboard warrior semakin liar, tidak seliar 'Atan'. Sudah menjadi kebiasaan netizen dalam memberi kritikan negatif. Tidak kurang juga untuk komen yang membina, saya ucapkan jutaan terima kasih atas sokongan.

2.Oleh itu, saya berharap kalian dapat berfikir dengan waras dalam memberi kritikan sekalipun tertekan dengan kos sara hidup yang semakin tinggi.


3. Jutaan terima kasih untuk pasangan pengantin saya Saifullah Sarath dan Cik Ain yang memberi peluang kepada saya untuk merasa pengalaman berada didalam kandang buaya dengan pemantauan pekerja yang bertugas di Taman Buaya Ayer Keroh, Melaka.

4. Berikutan permintaan yang banyak untuk melihat hasil kerja saya, sudilah apa kiranya kalian menatap secebis karya 'bodoh' fotografer kampung dari Melaka ini. Semoga kalian terhibur
smile emoticon

Fotografer Kampung,
ANAK JOHN

*Promote sikit
smile emoticon

Like page Protagonist Images
Instagram instagram.com/protagonist_images

www.protagonistimages.net








Post a Comment

0 Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.