Impak Gegaran 3.5 Skala Richter! Siling Bangunan SMKA Muhammad Ali, Ranau Runtuh!

Kickbola.net
Siling bangunan SMKA Mohamad Ali, Jalan Lohan Bongkut, Ranau dilaporkan runtuh kira-kira jam 10.00 pagi tadi. Para pelajar terpaksa dikumpul di luar bangunan sekolah. Sesi pengajaran dan pembelajaran pelajar ditangguh sementara. [4 Gambar] Siling perpustakaan roboh akibat gempa susulan di Ranau. Ketua Balai Bomba dan Penyelamat Ranau, Jimmy Lagon, ketika dihubungi mengesahkan kejadian itu
GEMPA BUMI RANAU : Siling Bangunan Sekolah Agama Ranau Runtuh

Gempa bumi di Ranau hari ini 23 June 2015 telah merosakkan beberapa Sturktur bangunan di SM. Agama Ranau. Admin sedang berada di dalam bangunan semasa gegaran berlaku sebentar 10:55 pagi tadi, seorang murid terpaksa ditenangkan akibat trauma dan enggan meneruskan sesi pembelajaran.

RANAU: Siling perpustakaan Sekolah Menengah Kebangsaan Agama Mohammad Ali di sini, runtuh akibat gempa bumi lemah 3.5 skala Richter, pagi tadi.



Bagaimanapun ketika kejadian tiada pelajar atau guru mengalami kecederaan kerana tidak berada di perpustakaan. Difahamkan, siling sekolah itu runtuh kira-kira lima minit selepas gegaran susulan yang direkodkan berpusat di Ranau pada jam 10.54 pagi.


Ketua Balai Bomba dan Penyelamat Ranau, Jimmy Lagon, ketika dihubungi mengesahkan kejadian itu.





Tags

Post a Comment

0 Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.