Rozaimi Abdul Rahman Gembira dapat bersama kelab yang begitu profesional

Rozaimi Abd Rahman akan menyertai pasukan JDT musim ini bagi menghadapi saingan Liga M dan juga peringkat Asia.


Rozaimi Abdul Rahman Jadikan JDT Tiket bermain peringkat tertinggi Asia! Beliau pernah mendapat jolokan dari peminat tempatan sebagai Neymar Malaysia .

Saya cukup gembira dapat bersama kelab yang begitu profesional dalam pelbagai aspek terutamanya melibatkan pengurusan.

JDT adalah kelab yang patut dicontohi oleh mana-mana pasukan untuk kejayaan jangka masa panjang.

Saya percaya kemudahan latihan, fasiliti dan prasarana kelab yang serba lengkap ini dapat mengembalikan prestasi saya seperti dulu.

Jika diberi peluang, saya akan membantu kelab ini meraih kejayaan sebanyak mungkin sepanjang saya berkhidmat disini. Rozaimi Abdul Rahman,

SABAH to JDT: Rozaimi Abdul Rahman menandatangani kontrak 3 tahun bersama JDT.

Penghijrahannya adalah disebabkan faktor TMJ yang banyak membantu beliau untuk kembali bangkit diwaktu sukar sebelum ini.

All Da Best!

Beliau pernah di iktiraf antara 10 pemain terbaik asia 2010 oleh Network Sukan ESPN.


Namun selepas kemalangan ramai tidak yakin kemampuan pemain ini kecuali jurulatih Sabah FA.

Namum TMJ yakin , Rozaimi ada bakat sendiri .


Dengan bimbingan dari Mario Gomez, ROZAIMI pasti akan menjadi pemain digeruni semula dalam masa singkat.

Post a Comment

0 Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.