OnDscene : Mangsa Langgar Lari di Wisma Telekom, Menggatal

Kickbola.net
OnDscene : Mangsa Langgar Lari di Wisma Telekom, Menggatal

OnDscene : Mangsa Langgar Lari di Wisma Telekom, Menggatal

Berikut merupakan cerita daripada saksi tempat kejadian

D
alam perjalanan ke Tamparuli petang kemarin kira kira jam 3 petang. Saya melihat banyak orang berkumpul lalu saya bergegas ketempat tersebut.

Bila saya sampai rupa rupanya seorang jejaka terbaring di dalam parit.

Beliau terhumban kedalam parit dan motorsikal berkuasa tingginya tersadai.

Mengikut apa yang saya dengar daripada perbualan di sekeliling saya itu.


Kononnya beliau dilanggar oleh sebuah DMAX daripada belakang.

Kereta yang melanggar tersebut terus lari.

Kemalangan ini terjadi di Menggatal berhampiran dengan Wisma Telekom dulu... 30hb Jan 2015.

Beliau mengalami kecederaan patah pada dua belah kaki dan tangan sebelah kanan.. kami doakan semoga beliau cepat sembuh.

Post a Comment

0 Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.