Pendatang Asing belasah orang Tempatan di Sabindo, Kinarut

Kickbola.net
PANAS DI WATSAPP SEKARANG NI Warga local Sabahan ini dipercayai dikuruyuk oleh "orang tempatan jadian" di Sabindo. - Sumber Tulun Sabah
ORANG TEMPATAN DIBELASAH OLEH PATI DI SABINDO, KINARUT

ORANG TEMPATAN DIBELASAH OLEH PATI DI SABINDO, KINARUT | CUKUP-CUKUPLAH SABAHAN DIBULI DITEMPAT SENDIRI.

CUKUP-CUKUPLAH KITA JADI MANGSA BULI DI SABAH NI SENDIRI.. sampai bila kita perlu dengar berita setiap hari tentang orang kita diragut, dicederakan, tidak sedikit yang dibunuh ??

Dengan ini, saya yang hina ini, serendah-rendah darjat saya.. MENYERU SEMUA SABAHANS yang mampu untuk bangkit.. dan sertai THE BROTHERHOOD OF SABAH. Ini movement baru yang bakal memberikan perubahan kepada corak keselamatan penduduk negara Sabah. Di sini sejarah akan bermula~

Perjumpaan Kedua THE BOS sudahpun dilangsungkan. Dan sukarelawan semakin bertambah. Sambutan menggalakkan tanpa diduga.

Jangan lagi kita duduk diam menunggu ada orang lain yang mahu membela kita. Kita sendiri lah yg akan membantu diri sendiri dan generasi kita seterusnya. Saya mahu generasi kita, cucu cicit kita kembali selamat bermain di luar rumah tanpa kebimbangan menghantui kita.

THE BOS ini bukan untuk menentang Polis ataupun kerajaan. Walaupun prinsip perlaksanaan tidak selari dengan undang-undang dalam menjaga keselamatan, tapi matlamat kita sama iaitu: MAKE SABAH THE BETTER PLACE..


Polis dan Kerajaan bukan musuh THE BOS.

Rakyat Sabah yang tidak menyokong malah memperlekehkan usaha THE BOS pun tidak akan kami musuhi.

THE BOS tidak akan membuat perhimpunan haram menentang kerajaan, kami bukan parti politik yang boleh dilihat sebagai ancaman kepada BN, kami bukan menggerakkan kempen Sabah Sarawak Keluar Malaysia.

Kita usahakan cara masing-masing demi kesejahteraan Sabah dan Sabahans.

DIJEMPUT SEMUA SABAHANS untuk menyatakan hasrat untuk menyertai THE BOS yang kini sudah dalam proses menyiapkan anggota dan strategi operasi. Sumber Tulun Sabah.

Post a Comment

0 Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.